piątek, 11 kwietnia 2014

drink

scotisch antonov:
50 ml whisky blended (może być podła, marketowa, byle butelkowana w Szkocji)
143 ml soku z jabłek antonówek (jak najlepszej jakości)
plasterek limonki
 schłodzony sok wlewamy do jeszcze bardziej schłodzonej, grubościennej szklanicy, na niego lejemy ryżą, mieszamy lekko plasterkiem limonki, wrzucamy go i możemy pić. bez lodu...
...
- nie robią na mnie wrażenia drinki żadne..
- no wybacz, czy rolą drinków jest robienie wrażenia? drinki powinny być jak kobieta - ładnie wyglądać, ładnie pachnieć, ładnie smakować i powodować lekki szum w głowie...

1 komentarz:

  1. A ja jestem przymusową abstynentką. Trzech lekarzy mi zabroniło.
    Jeszcze mnie to specjalnie nie rusza. Ale pewnie jak wrócę do roboty, będzie ciężko...
    /Ynez

    OdpowiedzUsuń